Joinade: lör 07 nov 2009, 15:33 Inlägg: 137 Ort: Norrköping
Prick klänning
Min mamma ville ha lite kritik på en klänning hon gjorde till Quinnie. Bilden är tyvärr inte jätte bra för den är skalad i paint ch är den bilden jag har när man ser hela klänningen.
_________________ Hemma: Quinnie - luts Kid Delf Lemon Väntar på: Ingen :/ Sparar till Latidoll blue Christopher 1000/3000:- Vill ha: Latidoll blue Shaina luts Honey delf Pudding Latidoll yellow - secret ^^
fre 16 jul 2010, 17:57
Table
Lati Yellow
Joinade: tor 20 maj 2010, 13:37 Inlägg: 206 Ort: Nära Stockholm~!
Titel: Smiley Freak :D
Re: Prick klänning
Tycker den är jättefin, och jag gillar valet av tyg. Dock ser klänningen lite stel ut och jag tycker inte att säkerhetsnålen hör hemma där den sitter. Annars tycker jag som sagt var att den är jättefin och gullig. Men det skulle ha varit bättre med flera, och större bilder, så att man fick se klänningen mer i helhet.
_________________ Hemma: Miriam - Hujoo Hujoo Siktar näst på: BlueFairy Sarang eller Doll-Zone Yan
lör 17 jul 2010, 11:54
Dolliie
i-Elf
Joinade: lör 07 nov 2009, 15:33 Inlägg: 137 Ort: Norrköping
Jo jag vet det borde vara mer bilder men jag hittade inga bra. sedan måste jag skämmas och säga att jag glömde att jag satt säkerhetsnålen där, den satt egentligen i ett pannband bak så den skulle sitta fast men när jag tog bort hårbandet så satte ajg den på klännigen så den hör egentligen inte dit. Men tack så mycket :)
_________________ Hemma: Quinnie - luts Kid Delf Lemon Väntar på: Ingen :/ Sparar till Latidoll blue Christopher 1000/3000:- Vill ha: Latidoll blue Shaina luts Honey delf Pudding Latidoll yellow - secret ^^
lör 17 jul 2010, 14:41
Table
Lati Yellow
Joinade: tor 20 maj 2010, 13:37 Inlägg: 206 Ort: Nära Stockholm~!
Titel: Smiley Freak :D
Oh, okey! XD Och inga problem!
_________________ Hemma: Miriam - Hujoo Hujoo Siktar näst på: BlueFairy Sarang eller Doll-Zone Yan
Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]